Feladatunk
A Billingo Magyarország egyik legismertebb online számlázó platformja – olyan komplex tartalmi és keresőoptimalizálási stratégiát keresett, amely nemcsak organikus látogatottságot növel, hanem üzletileg is hatékonyan támogatja a termékei és szolgáltatásai értékesítését. Feladatunk az volt, hogy újragondoljuk a weboldal SEO logikáját, strukturáljuk a tartalmat, és olyan kulcsszóalapú rendszert építsünk, amely a célcsoport keresési szándékaira és vásárlói útvonalaira épül.
Aktivitások
A munkát átfogó SEO audit és kulcsszókutatás előzte meg, amely során azonosítottuk a versenytársakat, a forgalomvonzó keresési kifejezéseket, valamint a meglévő tartalmak optimalizálási lehetőségeit. Ezt követően kialakítottuk a teljes weboldal tartalmi stratégiáját, beleértve az aloldalak témaköreit, címsor-struktúráit, metaleírásait és linkelési rendszerét. Javaslatokat tettünk új tartalomtípusokra (pl. edukatív blogcikkek, funkcióalapú landing oldalak), és segítettünk az írott szövegek SEO szempontú szerkesztésében is.

Eredmények
A stratégia bevezetése után már rövid távon is érezhetően javultak a Billingo organikus keresőben elért helyezései, a kulcsszavas rangsorolás erősödött, és a látogatók száma is emelkedett. A céloldalak konverziós aránya növekedett, a tartalmi logika pedig letisztultabbá és keresőbaráttá vált. Az együttműködés során sikerült olyan SEO-t és tartalomtervezést létrehozni, amely nemcsak Google-barát, hanem a felhasználók számára is értékes és hasznos.