E-mail marketing
Az e-mail üzenetek előnye a hagyományos szöveges vagy banneres webes hirdetésekkel szemben az, hogy a felhasználó minden bizonnyal találkozni fog az üzenettel, és ha megnyitja levelünket, a rövid webes hirdetésszövegekhez képest sokkal nagyobb terjedelemben mutathatjuk be számára szolgáltatásunkat vagy termékünket, illetve akciós ajánlatainkat.
E-dm küldésekhez kapcsolódó szolgáltatásaink:
- Névre szóló üzenetek: kiküldött üzeneteit akár minden egyes célszemély névreszólóan kaphatja meg.
- Listák kezelése: címzettjeit több listába rendezhetjük és így célzottabb üzeneteket is küldhetünk a különböző igényű célcsoportoknak.
- Meg nem érkezett e-mailek kezelése (bounce): az időközben megszűnt vagy valamilyen oknál fogva elérhetetlen e-mail címeket ki tudjuk szűrni minden küldés után.
- Csatolmányok: kiküldött e-mail üzeneteihez bármilyen fájlt csatolhatunk.
- Egyszerű leiratkozás: a törvényi előírásoknak megfelelően biztosítani tudjuk címzettjei számára az egy kattintással történő leiratkozás lehetőségét. A leiratkozottak számáról természetesen statisztikával is tudunk szolgálni.
- Text (szöveges) verzió: az e-mail szövegét alternatív szöveges tartalomként is elhelyezzük az e-mailben, így azok is el tudja olvasni a lényeges információkat, akik esetleg valamiért nem tudják megnyitni a HTML-ben programozott üzenetet.
- Megnyitott e-mailek nyomon követése: statisztikát tudunk nyújtani a megnyitott e-mailek arányáról.
- Forgalom mérése: nyomon tudjuk követni az e-mailek-ből a megrendelő weboldalára érkezett forgalmat.
- Az üzenetben elhelyezett linkek hatékonyságának mérése: statisztikával tudunk szolgálni a levéltörzsben elhelyezett hivatkozásokra történt kattintásokkal kapcsolatban.