Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása informatikai fejlesztés

infoblokkA Bemind Kft. sikerrel pályázott a GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01336 azonosító számú projektjével a „Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” tárgyú felhívásra, melynek célja a működés standardizálása, a folyamatok mérhetővé és átláthatóvá tétele, valamint a manuális adminisztráció minimalizálása volt.

A 2 694 400 forint vissza nem térítendő európai uniós támogatású projekt a Széchenyi 2020 program keretén belül valósult meg.

A projekt 2019.04.09-én vette kezdetét és 2020.10.01-én került sor a fizikai befejezésre.


A BEMIND Kft. 2010 óta van jelen a digitális piacon, elkötelezetten a hatékony és őszinte kommunikáció mellett integrált marketing és kommunikációs ügynökségként.

A fejlesztés célja a működés standardizálása, a folyamatok mérhetővé és átláthatóvá tétele, valamint a manuális adminisztráció minimalizálása volt. A folyamatfelméréstől nem csak a szoftver beállítását vártuk, hanem a működésünk áttekintését és javítását is, ezért kértünk több tanácsadási napot a témában. A szoftver bemutatón látott testreszabhatóság tág teret engedett számunkra, amit ki is használtunk, azonban akármennyire kreatív iparágban vagyunk a szándékunk a standardizálható folyamatok betartása, majd ezen keresztül mérése és javítása volt. A BEMIND Kft-ben szinte mindenki marketing / kommunikációs feladatokkal foglalkozik, ezért minél kevesebbet kellett egyéb dolgokkal (adminisztráció, szerződések kezelése, számítása stb.) foglalkozni, annál könnyebb volt a való értékteremtő tevékenységre koncentrálni. A BEMIND jelenlegi infrastruktúrája élvonalbeli eszközökből áll – elsősorban a grafikai feladatok elvégzése miatt – ezért alkalmas a rendszer használatára. Egyedül a vezető laptopja öregedett el (5+ éves), ezért ennek cseréjét terveztük be a projekt megvalósítása során. A felhasználók számát az alábbiak szerint határoztuk meg: – pénzügy / adminisztráció: 1 fő – projektvezető és mini sales: 2 fő – vezetői és nagy sales feladatok: 1 fő – kivitelező és kreatív csapat 5 fő. A bevezetés során szükséges támogató napok is ennek megfelelően lettek kialakítva, az oktatást és a testre szabást is a 4 csoport egyedi igényei szerint állíttattuk össze a szoftver szállítóval.

Bevezetett szoftver (Hibrid SM) ismertetése:

A Hibrid egy on-premise, vagyis helyben telepített, moduláris ügyvitel és cégirányítási rendszer. A termék felhő alapú és integrált, azaz egyetlen rendszeren belül használható a vállalkozások tevékenysége során kezelt összes információ és funkció.

Célja:
• a munkafolyamatok támogatása, minőségbiztosítása,
• teljes és valós adatokat tartalmazó raktár, eszköz- és feladat-nyilvántartás biztosítása,
• belső és külső elszámolások támogatása, számlák előállítása,
• professzionális, rugalmasan konfigurálható kimutatások és vezetői tájékoztatók biztosítása.

További információ kérhető:
Birincsik Albert András, ügyvezető, BEMIND Kft.
Cím: 8200 Veszprém, Petőfi Sándor utca 2.
Tel.: +36 (20) 362-4363