Tan Kapuja Buddhista Főiskola esettanulmány
Feladatunk
A TKBF esetében klasszikus beiskolázási kampány és kommunikáció kidolgozása, valamint megvalósítása volt a feladatunk, gazdaságossági szempontokat figyelembe véve. A beiskolázási kampány a hagyományos beiskolázási- és a pótfelvételi időszakot is jelentette.
Aktivitások
A Tan Kapuja Buddhista Főiskola számára márka -és kommunikációs stratégiát készítettünk, arra épülve beiskolázási kampány stratégiát, amelynek a megvalósításán dolgozunk. Ennek értelmében gazdaságos megközelítéssel támogatjuk a kommunikációt, amelynek alapját az organikus terjesztésű tartalmak adják. Az organikus tartalmak -a helyi vagy időközi – egyéb terjesztésére épültek a social media, social ads és Google hirdetések is.
Eredmények
Örömmel vettük, hogy nagyon jó eredményeket értek el a kampányok egy olyan évben, ahol a felsőoktatásba jelentkezők száma jelentősen visszaesett. Büszkeséggel tölt el Bennünket, hogy egy erősen csökkenő pályázó létszám mellett a TKBF jelentkezési számában stagnálás mutatkozott, ebben pedig a mi kezünk is benne lehetett.
Érzések
A Buddhizmus mögött rejlő filozófiát – a nem ártás, a középút és az erőszakmentesség – a BEMIND is magáénak érzi. Ezért is örülünk annyira, hogy a Főiskolával dolgozhatunk. Köszönjük!