Feladatunk
A Tan Kapuja Buddhista Főiskolával való együttműködésünk több volt, mint egy klasszikus marketingprojekt. Személyes és ügynökségi szinten is különleges jelentőséggel bírt. Kevés dolog áll olyan közel hozzánk, mint az a szemlélet, amit a buddhizmus filozófiája képvisel: a nem-ártás, az együttérzés, a tudatosság és a felelős jelenlét az életben. Nem vallási, hanem mélyen emberi alapértékek ezek, amelyek mentén mi is dolgozunk, tervezünk, kommunikálunk. Jó érzés volt egy olyan intézményt támogatni, amely ezek megértésében, gyakorlásában és az önfejlesztés útján nyújt kapaszkodót a hallgatóinak.
Feladatunk az volt, hogy olyan beiskolázási stratégiát és kampánymenedzsmentet építsünk fel, amely hitelesen képviseli a főiskola szellemiségét, miközben a digitális térben is képes megszólítani azokat, akik valóban nyitottak a tudatosabb, mélyebb önismereti útra. A projekt során teljes kommunikációs stratégiát dolgoztunk ki, célcsoport- és belső interjúalapú elemzéssel, majd ehhez kapcsolódóan megterveztük a főiskola webes jelenlétének új portfólióját: külön landing oldalak készültek a nappali, esti, levelező és távoktatás képzési formákhoz, egységes vizuális és tartalmi logika mentén.
Aktivitások
A kampányok futtatását a Google és Meta rendszereiben végeztük, ehhez olyan kreatívokat és üzeneteket hoztunk létre, amelyek egyszerre voltak érthetőek a laikus érdeklődő számára, ugyanakkor hűek maradtak a főiskola világához. Fontos cél volt, hogy a tartalom ne csak informáljon, hanem inspiráljon is. Az aktivitások közé tartozott még SEO- és konverzióoptimalizálás, analitika, rendszeres riportálás és finomhangolás. Mindezt átgondolt ütemezés és aktív együttműködés mellett.

Eredmények
A projekt első időszakában már érezhetően nőtt a jelentkezők száma, a visszajelzések pedig megerősítettek minket abban, hogy sikerült egyszerre hatékony és méltó kommunikációt építenünk. Az új weboldalak jól strukturáltak, gyorsak, felhasználóbarátak lettek, a kampányüzenetek pedig – a főiskola visszajelzése szerint – „szelídek, de hatásosak” voltak. Mi pontosan ezt akartuk elérni: figyelemfelkeltést harsányság nélkül, konverziót nyomásgyakorlás nélkül, értékátadást valódi tisztelettel. Számunkra ez nemcsak szakmai kihívás, hanem valódi öröm volt.