CWS WORKWEAR

Esettanulmány

A CWS Hungary marketingkommunikációs átalakulása során célunk egy hosszú távon működő, márkaépítésre és leadgenerálásra is alkalmas stratégia kialakítása volt. A kihívás összetett volt: egy B2B szolgáltató hiteles, következetes és üzletileg is működő márkakommunikációs rendszerének felépítése.

Az emberi szolgáltató.

Személyes és ügynökségi filozófiánkhoz ennél kevés dolog áll közelebb. Nem vallási értelemben, hanem a buddhizmus filozófiai alapvetései és ahogyan a létezéshez viszonyul: nem-ártás, négy nemes igazság, nemes nyolcrétű ösvény. Jó ezeket gyakorolni és jó támogatni olyan iskolát, amely ezek megértésében és az önfejlesztésben nyújt támogatást.
activity

Feladataink

márkastratégia kidolgozása, content marketing stratégia kialakítása, PPC kampánystruktúra átalakítása, közösségimédia-stratégia megalkotása, edukatív tartalmak fejlesztése, UX/UI tanácsadás, hírlevél kommunikáció tervezése, vizuális koncepció egységesítése, lead generálást támogató kampányok tervezése és menedzsmentje, SEO és SEO szemléletű szövegírás, konverzióoptimalizálás
img

Aktivitások

márkainterjúk és workshopok lebonyolítása, célcsoport- és versenytárselemzés, tartalomstratégia felépítése, social media kampányok tervezése és gyártása, hirdetési kampányok menedzselése (Google Ads, Meta Ads), edukatív blogcikkek készítése, kampányszövegírás és vizuáltervezés, performance monitoring, A/B tesztelések, UX és UI javaslatok kidolgozása, CRM-alapú kampányok támogatása, hírlevél sablonok és szövegek készítése

Feladatunk

A CWS Hungary megbízásában célunk az volt, hogy egy következetes, mégis emberközeli márkakommunikációs rendszert alakítsunk ki, amely a B2B szolgáltatói szegmensben is képes karaktert, bizalmat és üzleti értéket közvetíteni. Feladatunk egy Magyarországra adaptált marketing -és kommunikációs stratégia kidolgozása volt, amely a tartalomalapú szemlélet mentén támogatja a lead generálást, az értékesítést és a márkaépítést és az edukációt: merthogy munkaruhát lehet bérelni és sokszor sokkal jobb bérelni, mint megvenni ám.

Aktivitások

A közös munkát mélyinterjúkkal és stratégiai workshopokkal kezdtük, hogy pontos képet kapjunk a CWS helyi céljairól és a nemzetközi irányelvekről. Ezt követően célcsoport- és versenytárselemzést végeztünk, amelyre alapozva felépítettük a márka- és tartalomstratégiát. A kampányokat részben kifejezetten a magyar piacra terveztük, figyelembe véve a helyi igényeket, részben pedig adaptáltuk a központi, nemzetközi kampányokat, úgy, hogy azok hazai viszonylatban is érthetőek és hatékonyak legyenek. Közösségimédia-tartalmakat gyártunk, Google Ads és Meta Ads kampányokat tervezünk, edukatív tartalmakat készítünk. Emellett UX/UI tanácsokat adtunk a webes jelenlét fejlesztéséhez a központ számára. A kampányokat rendszeres riportolással, A/B tesztekkel és folyamatos optimalizálással támogattuk, hogy a CWS kommunikációja egyszerre legyen lokálisan releváns és nemzetközileg konzisztens.

Eredmények

A tartalomvezérelt megközelítés hozza az eredményeket: a blogcikkek, social tartalmak és célzott hirdetések nyomán érezhetően megnőtt a beérkező leadek száma. Az értékesítő csapat visszajelzései szerint könnyebb lett a kapcsolatfelvétel és a sales munka, mert az érdeklődők előzetesen már találkoztak a márkával, megértették a CWS értékeit és szolgáltatásait. A kampányok révén fókuszba került a munkaruha-szolgáltatás, amely külön márkaerősítő kommunikációt kapott. Elkezdett épülni a „magyar CWS WORKWEAR”.

/ írd meg kommentben, ha ilyen és ehhez hasonló esetekről szeretnél még hallani. Mondjuk nincs komment szekció. Inkább írj. Azt olvassuk. 

heart

Érzések

A CWS WORKWEAR-rel való közös munka igazi stratégiai partnerség: értő figyelem, nyitottság és folyamatos fejlődési szándék jellemezi a kapcsolatot. Különösen inspiráló számunkra, hogy egy B2B szolgáltató nemcsak elfogadta, hanem aktívan támogatja a tartalom alapú szemléletet. Elkötelezett és emberi vezetőkkel. Teringettét, de jó hogy vannak ilyen emberek!
TOVÁBBI MUNKÁINK ÉS ESETEK