Feladatunk
A CWS Hungary megbízásában célunk az volt, hogy egy következetes, mégis emberközeli márkakommunikációs rendszert alakítsunk ki, amely a B2B szolgáltatói szegmensben is képes karaktert, bizalmat és üzleti értéket közvetíteni. Feladatunk egy Magyarországra adaptált marketing -és kommunikációs stratégia kidolgozása volt, amely a tartalomalapú szemlélet mentén támogatja a lead generálást, az értékesítést és a márkaépítést és az edukációt: merthogy munkaruhát lehet bérelni és sokszor sokkal jobb bérelni, mint megvenni ám.
Aktivitások
A közös munkát mélyinterjúkkal és stratégiai workshopokkal kezdtük, hogy pontos képet kapjunk a CWS helyi céljairól és a nemzetközi irányelvekről. Ezt követően célcsoport- és versenytárselemzést végeztünk, amelyre alapozva felépítettük a márka- és tartalomstratégiát. A kampányokat részben kifejezetten a magyar piacra terveztük, figyelembe véve a helyi igényeket, részben pedig adaptáltuk a központi, nemzetközi kampányokat, úgy, hogy azok hazai viszonylatban is érthetőek és hatékonyak legyenek. Közösségimédia-tartalmakat gyártunk, Google Ads és Meta Ads kampányokat tervezünk, edukatív tartalmakat készítünk. Emellett UX/UI tanácsokat adtunk a webes jelenlét fejlesztéséhez a központ számára. A kampányokat rendszeres riportolással, A/B tesztekkel és folyamatos optimalizálással támogattuk, hogy a CWS kommunikációja egyszerre legyen lokálisan releváns és nemzetközileg konzisztens.

Eredmények
A tartalomvezérelt megközelítés hozza az eredményeket: a blogcikkek, social tartalmak és célzott hirdetések nyomán érezhetően megnőtt a beérkező leadek száma. Az értékesítő csapat visszajelzései szerint könnyebb lett a kapcsolatfelvétel és a sales munka, mert az érdeklődők előzetesen már találkoztak a márkával, megértették a CWS értékeit és szolgáltatásait. A kampányok révén fókuszba került a munkaruha-szolgáltatás, amely külön márkaerősítő kommunikációt kapott. Elkezdett épülni a „magyar CWS WORKWEAR”.