Hubert Parketta esettanulmány
A találkozás
Amikor elkezdtünk együttműködni a Hubert Parkettával, ötletekkel és célokkal telt vezetőkkel és tulajdonosokkal találkoztunk, fiatalos és pörgős hozzáállás mellett. Éppen számos fejlesztés és átalakulás közben volt a vállalat, akkor újították meg az arculatukat – pont nem mi csináltuk, de tényleg jó lett – és csiszolták az értékesítési stratégiájukat. Jó időben csatlakoztunk be a munkába, a marketing stratégiát jól tudtuk igazítani a megújított értékesítési stratégiájukhoz.
A feladatok
A Hubert Parketta számára nemcsak teljesen új stratégiát készítettünk, de jelentősen újra gondoltuk az összes addig használt kommunikációs csatornát, továbbá új eszközöket és vásárlás ösztönző programokat találtunk ki:
- Új weboldalt fejlesztettünk.
- Facebook közösséget építettünk.
- Bevezettük a Hubert Barát kártya programot.
- Megterveztük a Hubert Parketta minősítési rendszert.
- POS anyagokat készítettünk.
- POS promóciókat készítettünk.
- E-kereskedelmi stratégiát készítettünk.
- Kiegészítettük az arculatot.
Az eredmények
Boldogok voltunk, amikor megkaptuk az első év értékesítési számait. Még boldogabbak és hálásak voltunk, amikor elismerték és megköszönték a munkánkat, amelynek eredménye képpen a Hubert Parketta a Classen laminált padlóburkolatok disztribúra lehetett.