Online marketing teljesítmény alapon.

A teljesítmény alapú marketing (performance marketing) meghatározása meglehetősen egyszerű: célja, hogy meghatározott cél eléréséhez a hirdető csak akkor fizessen, ha az a cél ténylegesen megvalósult (pl. online vásárlás).

Performance marketing

A teljesítmény alapú marketing magában foglalja például a keresőhirdetéseket (Search Engine Advertising), ügyfél-szerzési kampányokat (Pay Per Acquisition), az e-mail marketinget és számos egyéb marketing eszközt.

Mi, a BEMIND csapata a marketing kampányaink során az alábbi követelmények szerint dolgozunk, amikor teljesítmény alapon készítünk és menedzselünk marketing kampányokat:

  • A kampány során a márkaépítésnél fontosabb cél, hogy cselekvést váltsunk ki a célcsoport részéről (pl. vásárlás). A hirdetési tevékenység és a célcsoport cselekvése között szoros, indokolható és pontosan mérhető kapcsolat legyen.
  • A felhasználók viselkedését azonnal, szinte valós időben követni és mérni tudjuk, így optimalizálható a látogatói bejárási útvonal egy weboldalon vagy webáruházban.
  • A marketing teljesítmény mérésén keresztül annak optimalizálása folyamatos legyen és érintse az összes, adott kampány során alkalmazott marketingcsatornát.
  • Tudjuk, hogy minden összefügg mindennel. :)

Tovább a szolgáltatásokhoz.