Villa Medici Hotel&Restaurant esettanulmány
A Villa Medici Hotel&Restaurant márkafelügyeletét 2014 óta biztosítjuk elsősorban online szolgáltatás-kommunikációs feladatok ellátásával segítve az értékesítést és a brand erősítését.
Közös célunk
Éppen kezdetét vette a generációváltás a Villa Medici-t alapító Neubauer családban, amikor felkérés érkezett a közös munkára. Kaptunk tehát egy nagyon hálás, ugyanakkor kihívásokkal teli feladatot, miszerint minden online felületet és marketing kommunikációs eszközt kihasználva segítsük a hotel és az éttermek megújulását, modernizációját.
Eredményeink
A folyamat első lépéseként a hotel weboldalának újratervezését és fejlesztését végeztük el. A honlap üzemeltetése és további funkció bővítése jelenleg is feladatunk, melynek keretében egyedi foglalási rendszer fejlesztésén dolgozunk. Eközben az újjászületett Nosztalgia Garden is ránk várt. Az arculattervezés során kialakítottuk a márkának és az általa képviselt üzenetnek legmegfelelőbb logót, figyelve arra, hogy ehhez a megfelelő vizuális élmény is biztosítva legyen. Emellett további arculati elemek (névjegykártya, levélpapír, étlap) grafikai tervezését is elvégeztük. A mai napig a Nosztalgia Garden – mint önálló egység – márkakommunikációját, marketingstratégiáját is tervezzük és menedzseljük. Emellett saját felületeit, a weboldalt illetve a Facebook rajongói oldalt ugyancsak saját fejlesztésben és üzemeltetésben biztosítjuk. Ennek tükrében az mérhető eredmények pozitív képet mutatnak, mind az értékesítés mind a brand tekintetében.
Vallomás
Nagy örömünkre szolgál, hogy e sikerek eléréséhez mi is hozzájárultunk. Nagy megtiszteltetés számunkra az immáron két éve tartó közös munka a Neubauer családdal, akik a számunkra is fontos tradicionális értékeket megőrizve, a mai igényeket kielégítve tudnak kiemelkedőt nyújtani vendégeiknek. Köszönjük!