BEMIND: a Bakker Holland digitális marketing ügynöksége.

Bakker Holland: A legnagyobb kertspecialista Európában, így szinte minden európai országban jelen van. Több mint 70 éve szolgálják kiváló termékekkel vásárlóikat.

BEMIND: Bakker Holland Magyarország online marketing ügynöksége.

Bakker Holland esettanulmány

A Bakker Holland Magyarország márka online felügyeletét 2013 óta biztosítjuk, elsősorban az elektronikus kereskedelemhez kapcsolódó célok eléréséhez.

Audit, megismerés

Viszonylag ritka eset, amikor ténylegesen kizárólag online marketing támogatást nyújtunk, bármiféle webfejlesztés nélkül. Az üzletpolitikát tiszteletben tartva és támogatva az első feladatunk az volt, hogy felmérjük a hazai kertészeti piacot, megismerjük a Bakker termékekeit a célcsoportot és természetesen a versenytársakat is.

Második lépésként teljes körű belső auditot végeztünk, beleértve a szolgáltatásokat, a kereskedelmi és marketing folyamatokat, valamint a webáruházat. A webáruház átvizsgálása során annak gyengeségeire és erősségeire voltunk elsősorban kíváncsiak, amely érintette a vásárlás menetét / folyamatát, a felhasználhatóságot / felhasználói élményt.

A teljes átvizsgálás és megismerést – és persze sok óra beszélgetést a Bakker marketing vezetőjével és a régióvezetővel – követően negyed éves performance, azaz teljesítmény szemléletű online marketing stratégiát készítettünk, amelynek részeként kidolgoztuk azt az akciótervet, amitől olyan számszerűsíthető eredményeket becsültünk, mint például:

  • várható konverziós arány csatornánként külön lebontva organikus (SEO) és fizetett látogatói (SEA) forgalomra
  • várható kosárérték csatornánként
  • várható bevétel
  • várható költségek
  • ROI

Az első eredmények

Az első negyedévben rengeteg tartalmat néztünk át, módosítottunk és írtunk. A webáruház tartalmainak jelentős részéhez hozzányúltunk, a lehetőségekhez mérten teljes technikai keresőoptimalizálást végeztünk, amelynek minden lépését egyeztettük a Holland központtal. A webáruház organikus csatornából (Google) származó kereskedelmi forgalmát sikerült megtöbbszöröznünk.

A további lépések és eredmények

Az első negyedév végén összegeztük magunkat, az elvégzett munkát és levontuk a következtetéseket. Újabb javaslatokkal álltunk elő, amelyek mind a központ által meghatározott e-kereskedelmi célok elérését / túlszárnyalását célozták. A keresőoptimalizálás mellett átszerveztük a keresőhirdetéseket, valamint elkészítettük a közösségi marketing stratégiát és annak akciótervét. Microsite-ot és Facebook alkalmazásokat fejlesztettünk. A bakker-holland.hu webáruház forgalmát töretlen lendülettel időszakról időszakra növelni tudjuk.

Vallomás

Büszkén mondhatjuk, hogy immár több, mint két éve együtt dolgozunk a Bakker Hollanddal és kijelenthetjük, hogy nemcsak a kedvenceink közé tartozik, de igazi társakat és partnereket találtunk a Bakker Holland vezetőiben. Köszönjük!

További munkáink és esetek.