Budapesti Metropolitan Egyetem: A METU elődje, a Budapesti Kommunikációs Főiskola 2001-ben jött létre. Az egyetemes tudás megszerzésével párhuzamosan a kreatív gondolkodás és saját személyes márka tudatos fejlesztésére is nagy hangsúlyt helyeznek. Az egyetem 2018-ban két karon, három tudományágban és az alkalmazott művészetek területén már közel 80-féle képzést kínál Budapesten és Hódmezővásárhelyen. Hallgatóik száma meghaladja a 6500-at, közülük mintegy ezren több mint 90 különböző országból érkeztek.

Budapesti Metropolitan Egyetem esettanulmány

Feladatunk

A Budapesti Metropolitan Egyetem esetében egyedi portálfejlesztést valósítottunk meg. A cél az volt, hogy egy olyan portált fejlesszünk, amely az intézményi kommunikációhoz és a beiskolázáshoz kapcsolódóan ERP jellegű funckiókat, online marketinget támogató technológiával és a célcsoportok felhasználói szokásai alapján kialakított UI/UX megoldásokat ad.

Aktivitások

Agilis módszertannal fejlesztettük ezt a portált, ami annyit jelent, hogy user storykat, user perszónákat alkottunk, kampány scenariokat és workflow-kat vizsgáltunk át, megterveztük az oldalon a user journey-t, felkutattuk a decision journey-t, erre épültek a UI és UX tervek. Majd elkészültek a fejlesztések, amikhez, ha kell a mai napig fejlesztünk, gondozunk, kiegészítünk, funkciókkal látunk el.

Érzések

Nagyon haladó gondolkozásúak, nyitottak az új ötletekre, nagyon jó volt velük az együttműködés. Jó hangulatban teltek a munkák és az egyeztetések.

További munkáink és esetek.